HYYPER !!

Ja, jag har typ varit hyper hela dagen, ingen aning varför, blir bara det sådära, hahahah. (; Goosh så tråkigt jag har assåe, Azra har gått hem och jag har ätit och nu sitter jag och tråkar. Fatta tråkigt, jag vet jag är kass ! (a) (; Hmm, nu sitter jag och tänker på vad jag ska göra imorgon, och jag har fan bestämt mig, ska vara med nån kompis (kanske Azra igen (; <3), gå och sola solarium (ett måste typ) och gå till Boden arenan och kolla på snygga killar och sola dära (tar fett bra dära assåe !). Ja det är nog det jag ska göra imorgon, kanske nå mera, men man får väl se. Och nu kom jag på en till grej !, måste ju köpa hårfärg !, utväxt vettu .. s: Så jobbigt ibland men vill ha kvar den hära färgen och alla tycker jag passar i den så, ska ha kvar den. (;

Kommentarer
Postat av: Mikaela - hockeyfru

jodå det är bra här..

2009-04-15 @ 18:12:11
URL/Bloggadress: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0