Hundar och Azra. (;

Ja, idag har det ju varit jätte fint väder så hade lust att gå ut med en kompis men jag passade hundarna ju så jag kunde inte vara med Emira som bor långt bort. Men Azra bor ju granne med mig så var med henne idag, och det var jätte kul ! (; Vi gick först ut m. hundarna sen gick vi ut och solade oss på dammen, sen gick vi till Godisarenan och köpte klubbor och Monster (; , sen var vi påväg hem och då kom Casper och Danne som cyklade så vi bestämde oss för att gå till Boden arenan men vi gick aldrig dit för att Caspers cykel är sönder, helt sönder, den går inte att laga så vi får köpa en ny .. Men bryr mig inte om det, det är ju mammas och pappas pengar som går åt till det, inte mina. (a) Haah, snäll jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0