Har bestämt mig !

Jag har nog bestämt mig om att blogga för jag har så mycket att skriva om.
Hahaha, jag vet inte varför men tror det är för att jag inte skrivit på flera veckor och sånt ju, men måste också fixa en header men den kommer så småning om tror jag väl.
Men men, jag var nyss nere och poppade popcorn men popcornen pappa köpt eller snarare fått från jobbet var kassa ! Arghh assåe, skit popcorn, och jag som var så sugen på popcorn så gick det inte, dom blev fan imig bara brända ju ! , och jag brände mig också .. s:
Men som tur hade pappa också med sig en cola så har tagit det och dricker det nu (a) Men en sak stör jag mig på, det är att det inte finns nånting att se på tv, men det är ju iallafall tur att jag har filmer på datan.
Erkänn en sak att man ibland vill gå tillbaks i tiden, dåe var allt så bra ! Inga bekymmer eller nånting och jag hade det så bra. Men nu är allt bara skit typ, jobbigt men magen och sånt och jag frågade mamma en sak idag när vi var ute m. hundarna,
vad händer om jag har **** i ****** / magen ? , och då svarade mamma att jag kunde vara allvarligt sjuk i magen ! , jag blev ju såklart jätte rädd men mamma sa att det var ingenting att oroa sig för.
Men känner mig ändå orolig ju för vill verkligen inte vara allvarligt sjuk i magen, för det är bara piss ! , man får väl tänka positivt !
Men nu tror jag nog att jag ska se en film och vila lite, hare bra ! (;

Puss på er ! (; <3

Kommentarer
Postat av: Adele

<hha jag älskar också cola!!

2009-04-05 @ 13:52:42
URL/Bloggadress: http://adeleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0