Fint väder och muffins ! (;

Haahh, jag vaknade alldeles nyss och ser att de tär jätte fint väder, sol och allt ! : D Blev såklart skit glad och det är inte ett enda moln på himlen. Så jag gick ner och hämtade lite kladdmuffins, dom blev så himla goda assåe !! Så håller på att tugga i mig dom. : d Jag känner mig verkligen pigg idag fast ändå lite trött, kanske övertrött men men. Idag ska jag passa hundarna för mamma är ute och göra ärenden och pappa jobbar, så jag och brorsan får vara hemma och sitta och däcka, roligt .. naat. Och jag som verkligen längtat till idag och då går det inte .. Riktigt sur för jag som skulle vara m. Emira idag ju, men det går ju inte .. s: Aja, man får väl hitta på nånting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0