Färg i ansiktet. (a)

Hahaha, jag var ju på skolan idag som var skit tråkigt men sen på träslöjden s:, så har jag och sandrah haft färg krig ! (a) Vi har typ målat prickar på varann i ansiktet och på händerna och sen höll vi på att måla på nåra andra också. (h) Hehh, vi är proffsiga sen såe blev vi utskällde och jag och sandrah börade kaxa mot slöjd läraren för jag blev så förbannad .. Och sen såe fick vi sluta och jag fick cykla med färgen i ansiktet hem ! Men orka bry sig, bryr mig inte ett dugg om nån kollar på mig och tycker jag är knäpp. (a) Träffade också Anna och Madde på skolgården såe dom följde mig till cykeln sen höll dom på att mobba mig för jag hade färg i ansiktet. o: :'( Hahaha, och jag bara skrattade hela tiden såe tog dom verkligen seriöst. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0