Faan.

Så himla tråkigt just nu assåe, har just sett på Chihuahuan från Beverly hills och den var ju kass !! Hoppas dom andra två filmerna jag ska se kommer vara bättre ! (; Men tänk, här ligger jag och däckar och ser på film hela jäkla dan, fatta meningslöst men har inget annat att göra och har fan mensvärk också ju !! Så himla jobbigt assåe .. Men men, man ser ju på film så då tänker man ju inte på det så mycket iallafall. Idag har jag bara legat i min säng och suttit vid datorn (som ni kanske redan fattat ju), och jag har också ätit lite godis till mellis kan man väl säga och jag mår skit illa, åt nog för mycket godis kan jag nog tänka mig. (; Fast jag har ändå inte ätit så mycket, man ska nog inte äta nå mera idag, får nog leva på popcorn istället, för man börjar iallafall inte må illa av dom på direkten som är skit bra, för popcorn är GOTT ! (;
Hahah, aja, jag är värsta popcornmonstret typ, om jag inte åt upp allt på en gång eller så får mamma och pappa köpa mer, hade jag kunnat bara leva på popcorn assåe. (; Jag ska nog be mamma och pappa göra det och så ska jag ha godislöfte i ett år, ska kolla om det går, för jag har ju popcornen iallafall som jag kan klara mig på för de får man ju äta om man har godislöfte, eller hur ? Eller kanske jag har fel, men jag har typ aldrig fel så, jag har rätt (A) (;

Aja nu ska jag nog se på mera filmer eller kolla om det finns nånting på tv, pusshejjs på er ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0