Dataförbud ..

Jag har haft dataförbud, men kommer inte ihåg varför såe. Men nu har jag fått tillbaka datan såe nu kan jag blogga igen. (;
Jo jag har gjort mycket iallafall när jag har haft dataförbud, kompisar, fått en kattunge (och ska få en till) och fått skäll från mamma för hon blir less att jag röker så ska typ få pengar för att sluta. (; Men erkänn hellre pengar än att röka ju? o:
Så jag får inte röka alls och om mamma känner att jag rökt då drar hon typ bort 100 spänn från det jag kommer få .. s:
Såe nu vet ni det iallafall, jag vet man ska igentligen inte röka men det är rätt så gott men får ta och sluta nu annars får jag inga pengar såe ..
---------------
Jo jag har ju fått en kattunge och ska snart få en till om nåra veckor för att den var inte leverans klar än så man får väl stå ut och vänta. Men jag är glad att Wilma trivs hemma för hon typ busar m. hundarna 24/7. (; Såe dom har iallafall roligt hemma och sånt iallafall, men förr var hon rädd för Kira men det har hon kommit över men itne så konstigt, Kiras huvud är större än Wilma ju. o: (;

Aja, puss på er (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0