Börja om på nytt ..

Erkänn att ibland vill man bara börja om livet. Att allt ska vara bra och slippa bekymmer. Nu är det inte så längre. Bara skit skit och ännu mera skit. Skiter fullständigt i skolan typ och gör inga läxor och bara chansar på proven ju, fatta kass utbildning assåe !! o:
Jag är inte nöjd med det men jag orkar inte mera assåe, man börjar ju för fan redan bli less på skolan, tänk det, bara när man går i sjuan. o: Jag ska ju gå i typ 5 år till också ju.
Fatta hur kasst det kommer gå assåe, eller så får jag skärpa mig och sluta skolka och fan tvinga upp mig på morgonen och gå på skolan, har ju inge annat val men man orkar bara inte ju .. s:
Jag vill fan börja om mitt liv helt ! Bo i nån annan stad, inte samma namn, inte samma föräldrar, inte samma brorsa, inte samma allting lix. Mycket lättare dåe .. , tror jag iallafall.
Men jag vill bara flytta i från hålan till Sthlm eller nånting iallafall så jag kommer i från Bdn och förändra mig helt sen komma tillbaka till Bdn igen och kolla om ingen känner igen mig.
Vill bara testa ju och kolla om mina vänner hade känt igen mig om jag kanske ändrade mig helt, men det kommer aldrig hände, känns det iallafall som. Men såklart kommer man sakna sina vänner men vill fan det, vill bara komma bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0