Baka en kaka. (;

Ja nu har jag inte gjort så mycket idag. Det blev fan i mig mulet så jag blev förbannad men har varit med mamma och brorsan och bakat kladdmuffins och nå andra muffinsar. (; Skit goda var dom iallafall ! Men jag är så arg på solen, varför var det tvungen att vara moln och varför är inte solen så stark och lyser igenom .. Dåligt som fan. Och förr var det typ 20 grader, och dom ba försvann .. , nu är det bara 10+ bara, snacka lite och typ svin kallt ! Så kallt brukar det nästan vara på kvällen. Eller det brukar kanske vara 5 till 1+ dåe men ändå, shit the same ! (; Åhh, assåe jag vill till stan och köpa hårfärg och lösnaglar (så fula naglar så ska fila ner lösnaglarna så blir det finare).
---------------
Ehm, jo Mariaa, jag måste prata med dig så logga in på msn så fort du ser det hära !!
Haha, var tvungen att skriva det, sorry raringar. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0