Assåe ..

Erkänn att föräldrar jämt ska sabba nånting ? Tex att man har planerat nånting, men dom säger att det inte går eller så kommer dom på nånting annat. Det stör jag mig på, för Maria och jag har planerat hur vi ska göra från torsdan till fredan men sen kommer mamma upp till mitt rum och sabbar allting och säger massa saker, men Maria, vi måste prata om det senare.

Assåe gud vad Ugly betty och första avsnittet av två avsnitt var bra av Desperete housewives. Fast andra avsnittet håller på nu, och hittils är det mycket bra ! Ska se vidare på det nu.


Kommentarer
Postat av: Mikaela - hockeyfru

okey, kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev :P

2009-04-15 @ 10:35:42
URL/Bloggadress: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0