Azra, du är bara för söt. <3

Gumman, du behöver aldrig vara rädd eller orolig att jag ska försvinna, för jag kommer alltid stå vid din sida och vara med dig så länge du vill ha mig hos dig. <3 Det lovar jag, och jag kommer aldrig släppa taget om dig från mitt hjärta, för det kommer ändå inte gå, för du kommer ändå finnas dära. Föralltid. Du har funnits dära i 10 år, så varför skulle jag bara glömma bort dig helt plötsligt och försvinna från dig som betyder mest av alla? Det går bara inte fattar du väl? Man kan aldrig glömma bort en sån underbar person som dig! Jag älskar dig jätte mycket, och kommer alltid att göra det! <3

Kommentarer
Postat av: Azra

naaaw du är verkligen bääst <3 Jag älskar dig verkligen skit mke <333

2009-06-14 @ 18:51:29
URL/Bloggadress: http://aziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0