Lk m. maria babe idag!

Just de, nu har vi äntligen pratat och vi ska till LK! Fan vad roligt vi kommer ha gumman! Och de är också jätte fint väder som verkligen är ett plus! Men ska ändå ta med mig långärmat och långa byxor så man kan byta om när man börjar frysa. Men har duschat, bara tvfättat håret och när håret torkat ska jag platta de, sen ska jag duscha igen (kroppen då och raka benen) sen fyller min farfar år imorgon och då far ju mamma och pappa bort så vi ska åka til dom klockan tre, fuck så stressigt och sen efter de ska vi äta och sen åker jag till maria. Så bloggar inte så mycket idag men ska verkligen försöka!

Kommentarer
Postat av: filippa

sv: hahhaa. inget, sj ? :)

2009-07-30 @ 12:18:12
URL/Bloggadress: http://filippaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0