Så less !!

Assåe gud, det känns bara som du utnyttjar mig ! Iallafall känns det så .. Annars tar jag det på helt fel sätt. Felåt om jag gör det dåe, men känns verkligen så. Bara för att komma närmare en vän till mig !! Som är min vän och du känner henne inte lika mycket som mig ens !! Dåe blir jag fan jävligt förbannad och jag stör mig verkligen på det ! Fatta att det sårar mig väldigt mycket. Du kanske inte tror jag har nå känslor, men det ska jag säga dig, det har jag ! .. Jag kan bara inte fatta att du var sån. Men jag kände på mig det redan när ni möttes första gången när jag var med henne så kom du och sabbade allt.

Kommentarer
Postat av: sanddrah

prata gumman? <3

2009-04-16 @ 09:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0