Kattunge.

Mamma och jag har bestämt hos för att köpa en kattunge, så mamma har letat efter den rätta och vi hittade en men den var ju bara 4 veckor och dom ska ju vara minst  veckor innan man får dom ju som är kasst ! .. Men sen pratade mamma m. en kompis till henne och sa att hon hade hittat en kattunge som var över 8 veckor och dom kollade mamma på den och sånt och hon skickade bilden på den till mig och den är skit sööt ! (; Sen sa jag till mamma att vi kunde köpa den men mamma sa att vi får se och sånt för vi måste ju ha kattmat och sand ju men men, pappa skulle ut och köpa popcorn till mig för jag hade tjatat på han så mycket så han gav upp (JIIES !) hahahha, så han mötte mamma på vägen sen såg han ett vitt huvud stick upp från mammas jacka och undra såklart vad det var. Sen kom dom hem och jag satt i vardagsrummet och vila typ och brorsan skulle ut m. kira och trojja typ sen kom helt plötsligt dom hem så såg casper nånting men trodde att det kanske var nånting annat men sen såg han att det var en kattunge ! , och mamma sa typ nånting och hundarna blev galna för dom blev så nyfikna ju sen hörde jag nånting ju så reste mig upp ur soffan och mamma vände sig om och jag sa, men åhh ingen katt har ni m. er !! Sen vände hon sig om igen och jag typ skrek JIIIIEEES !! (; fick seriöst typ pmms. (; Och nu har jag sovit med henne, Wilma assåe som hon heter nu dåe, och hon är så jävla gullig och söt !
Ni får en bild lite senare så får ni se henne, min gullegriis ! (; <3

Puss på er ! (; <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0