Varför ?

Jag har undrat en sak. Varför är man hemma från skolan fast man vet att det är tråkigt hemma och man inte kan vara med kompisar ? Har alltid undrat det, och det är kanske för att man inte orkar skolan man man orkar sina kompisar. Såe är det iallafall för mig, .. tror jag iallafall. Men känns som det jag skrev kändes rätt och riktigt bra ! (y) Assåe tänk att man redan är skit trött på skolan och man ska typ gå i kanske 3-5 år till (orkade inte räkna såe sa bah nå), fatta jobbigt det kommer bli och meningslöst att gå till skolan om man inte orkar. Men jag måste gå på skolan imorgon men dåe kommer juh inte brorsan in i huset för han är så jävla smart såe han har tappat bort nykeln och mamma är skit sur på han för han har tappat bort den säkert 13 ggr på 2 veckor ! o: Snacka assåe att man är slarvig men jag är bäst såe jag kan inte tappa bort nånting. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0