Sandrah idag. <3

Har varit m. Sandrah idag kanske i 2 timmar bara men alltid nånting. Och min rektor ringde när jag var med henne, och Sandrah skrattade just dåe och jag var ju hemma men som tur såe hörde inte min rektor det eller såe kanske hon bara inte brydde sig men gud vad rädd jag blev när hon ringde för vi har ju kommit överens att jag ska vara på skolan varje dag men har ju brytit det såe jag visste inte om jag skulle svara eller inte men jag gjorde det. Men hon ville ändå bara prata med mamma såe det var ju lugnt för mig men ändå ! (; Hah jag och Sandrah ringde ju till Leos men chefen var inte dära såe vi ska ringa dit igen på måndag istället.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Otroligt fin blogg.!



Besök och kommentera gärna min!



Kram

2009-05-07 @ 17:00:31
URL/Bloggadress: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0