Min Disneeychooklad!

Yeeyy, äntlgien åkte vi till Dollar och köpte min älskade Disneychoooklad! (: Jätte glad just nu för är verkligen sugen på choklad. Skit länge sen jag åt det senast. o: Men ska leva på det i helgen.


Men har varit med Azra idag och senare kom Jenka men sen gick hon igen. Så har mest varit jag och Azra och vi har daampat som faan! Eller som alltid ju, det är ju typ normalt för oss. (a) Och äntligen har vi sattit upp "mitt, Azra´s och Maria´s bästa ställe" och det är ju verligen skit bra! Men en sak som är dålig är att en geting har varit dära typ nästan hela dagen men den är ute nu men den kanske kommer tillbaka ju och det vill vi ju verkigen inte.. Så den får stanna i sitt jävla getingbo! Jävla getinga,r hatar dom mest asså! Eller hatar alla insekter!.. Så äckliga och allt.. DOM SKA BOOORT! (y) Men nu ska jag nog slappa hela kvällen, kanske blir nån kompis, vet inte.. Det blir säkert Azra då i sånnafall. (': <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0