Hahha, har tråkigt, Barbie?

Jag älskar..
(x) att ha lösnaglar!
() Att ha långt blondt hår!
(x) Ha rosa på mig!
(x) Små hundar!
(x) Ha söta små accessoarer, speciellt playboy & Chanel!
(x) Hatar att gå runt i bara svart!
(x) Body Loation & body Butter
(x) Att blogga!

Jag klarar mig inte utan
(x) Läppstift! Speciellt rosa!
(x) Att gå runt utan en spegel i väskan!
(x) En kamera
(/) En kille i mitt liv!
(x) Smink!!!
(x) Hår inpackningar & balsam varje dag
(x) Rengöringsmedel

Jag bär alltid med mig
(x)Smink i min väska
(x) Ett rosa läppstift
() En extra tröja, ifall jag behöver byta när jag är tex i stan.
(x) Tofsar & hårgrejer

Jag är
(x) Perfekt - men annars perfekt! (a)
(xxx) Ful

Antal: 18.5

5-10 Du är helt normal, det är väl bra för dig
10-15 Du är på spåret på att bli Barbie! :) Keep going!
15-21 Du är en riktig barbie! Go girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0