Hagel och träning.

Ja det har ju åskat idag och haglat som fan ! Men iallafall så har jag varit med PAzraN idag och vi gick ut när det åskade och haglade och jag gjorde illa min lilla stackars näsa.. Haglet typ vräckte ner på min näsa, fan asså vad ont det gjorde och i huvet.. Hah och Casper och PAzraN bara skrattade och dom gjorde också illa sig (hahahah), tyyp skryter för att det var inte bara jag som gjorde illa mig. Men sen slutade det så vi gick in och spelade kort, snacka om att inte ha nå liv asså. (a)

Sen gick jag och Azra ut och vi höll på dära vid dammen och alltid och var värsta gangsters dära. (h) Sen gick vi nerför alla jävla stenar och sen uppe vid där alla bilar kör och där man kan gå kommer Hannes, Rasse, O.P och Robin och typ mobbar oss för vi är där nere. (a) Hahha, så vi började asgarva. Och vi gick vidare ner och pratade där nere. Sen tröttnade vi på att vara där så vi gick upp för alla stenar och vi ramlade hela tiden. (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken robin , hehehehehehehh (A)<3

2009-05-11 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0