Gårdagen / Valborgs. :D

Jag var på skolan och vi hade elevens val, typ tråkigt som fan så skolkade från promenaden (som alltid) såe Sandrah kom och väntade på mig vid bussen sen gick vi till Solariumet och solade. Har verkligen blivit brunare än förr assåe. Min hy är brunare än mitt foundation såe jah, jag har blivit brun. Sen gjorde vi oss klara och dampade dära en stund sen gick vi tillbaks till skolan igen och satt i blåa och hängde dära och var ute med kompisarna på skolgården. Sen hade vi lunch och vi åt ingenting för vi orkade inte för vi var med Bettan och Becky dåe och hade roligt med nåra andra (hahha).  Sen började vi lektionen (bilden assåe) och vi gick dit iallafall sen gick vi igne för vi skulle rita och sånt sen skulle vi dit igen men det var typ en timma kvar så vi gick till blåa igen och stekte dära. Sen ringde Elin oss så vi gick upp till gröna och där satt Mariia och Elin och sminkade Oscar. Höll på att få en skrattattack när jag såg honom ! :D (a) Hhaha och han hade rosa ögonskugga, han blev såe sexiig assåe ! (h) Sen gick dom ner nånstans och vi var med Oscar ett tag sen var vi tvunga att gå ner till bilden igen sen fick vi reda på vinnaren och det var nån kille. Kommer inte ihåg namnet för jag har inte bästa minnet precis. Sen åkte jag bussen hem och gjorde absolut inget, jo väntade bara på Sandrah sen gick jag ut och mötte henne sen åkte vi hem till mig igen och dampade hemma. Sen såe typ skulle vi åka till majbrasan i Trångfors såe vi frågade Casper och Jonte om dom ville cykla med oss och Casper ville inte först men sen fick han 50 spänn av Jonte såe dåe åkte vi. Hahaha och det bästa var att Jonte tog det kassaste cykeln såe tog säkert 25 minuter att cykla dit för vi var jämt tvungen att vänta på Jonte. Jävla sölig han var assåe och han som sa att jag och Sandrah skulle vara söligare än han men hah !, det var vi inte så vi var typ stolta. (h) Vi var framme dära och alla smällde raketer och vi fick typ hjärtattack för dom siktade raketerna mot oss såe fatta att vi blev rädda ! Men vi träffade Elin, Ellen, Kajsa, Sara, Malin, Moa och typ jahh många mera men dom pratade vi mest iallafall. :D Sen kom Kribba och Viktor dit och dåe började det hände lite mera saker dära och det smällde saker hela tiden. Och Jonte är såe smart assåe så han smällde raketer inne i ett sånt dära hockeybås där alla tjejer typ satt såe vi var tvungen att springa och det började brinna men Jonte släckte det. :D Sen gick jag och Sandrah ut där alla smällde alla hävla raketer och jag är så osmart och alla var jätte taskiga mot mig och Sandrah .. Jobbigt men aja. (: Dom retade oss hela tiden och vi skrek hela tiden. (: Sen gick Sandrah nånstans och jag stannade kvar där ute sen var alla taskiga mot mig och jag ville gå därifrån men det gick inte för alla smällde såe mke .. s: Men sen gick jag till slut till Sandrah för jag tog mig förbi alla raketer. (a) Sen såe gick alla killar till båset igen där alla satt och var taskiga mot oss och sånt men senare åkte vi hem och åt och efter maten smällde Casper, Jonte och Danne raketer överallt typ. Roligt var det sen såe kom dom på oss för dom smällde i containrar (stavning ?) såe vi fick gåe in igen och sen hade vi det tråkigt och såg på tv. Jag och Sandrah ville också ut igen men vi frågade aldrig för det var svinkallt såe vi ville inte frysa ihjäl såe vi stannade inne och såg på tv igen sen gick vi och la oss vid 12 (ovanligt tidigt för jag ar skit trött så df och jag brukade aldrig vara det annars o:). Men jag sov ingenting på hela natten såe jag orkade inte ligga i sängen längre såe lämnade Sandrah och gick ner i vardagsrummet och såg på tv hela dagen sen var jag skit trött sen for Sandrah hem och varit skit seg hela dagen men ska vara med Sandrah imorgon för hennes mamma fyller år såe vi ska dit ett tag. (:

Skriv gärna vad ni gjort på Valborgs ! (;

Kommentarer
Postat av: ssandra!

lätt att de ska göras om nästa valborg! ;)



älskar dej <3

2009-05-01 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0