Asså gud vad tråkigt..

Jag sitter här och har skit tråkigt. Ingen att vara med eller nåt. Azra ska på "barnkalas" för hon har typ blivit tvingad eller nåt. (: Och Jenka kom aldrig till sin mamma.. Lågt Jenka, riktigt låågt. (a)

Haha aja, jag är hyper just nu och vill ju då helst vara med någon för då blir det ännu roligare att vara hyper. Men det är bara Maria som vet varför jag är hyper och har skit ont i huvet.

Jag var ju hos Maria idag ju och hon mådde ju inte så bra alls men hon vill att jag skulle stanna och vara med henne så stannade. Och hon hade ju tagit den dära livmoderhalscancer sprutan och mådde jätte dåligt för den och det bara snurrade i huvet på henne.. Och sen blev det så på mig med (jag har inte tagit den sprutan) och jag råkade gå in i väggen ! o: Hahha vi började asgarva och nästan låg på golvet. (a) Och när jag kom till henne så skulle hon ju öppna och då råkade hon gå in i väggen. (a) Vi är bäst asså. (; Så vi har mest gått in i väggen idag så det var därför jag nog itne fattade riktigt vad alla sa och vad Kribba sa flera gånger tills jag skulle fatta det men fattar det inte än. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0