Angående mobbning.



Jag vet inte riktigt vem det var som har lagt den hära kommentaren men jag tror jag vet.. Och jaa, jag har "mobbat" Melinda förr och höll på att vara dum mot henne, och ibland kan jag göra det än.. Jag och Emira hade mycket emot henne så blev det att vi till och med börja mobba henne (i hela lågstadiet). Och jag vet att det är mycket fel att mobba personer och jag kan också göra det nu ibland.. Fast jag tycker det är jätte fel men jag gör det ändå.. Fast det gör inte ont i mig när jag mobbar någon för vissa säger att folk får skuldkänslor för det ju för dom ångrar sig ju, men jag får inte skuldkänslor och jag skiter i om jag mobbar en person eller nåt. Men jag ångrar det verkligen om jag mobbar en som har varit min kompis men som inte är det nu. För förr var Melinda och jag jätte bra vänner i sexårs typ sen helt plötsligt började jag och Emira mobba henne och hon försökte komma in i vårat lilla "gäng" med killarna och så, så jag och Emira hade chansen att vara dumma mot henne och så och jag och Emira ångrar det för vi pratar ibland om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0