Det här visste ni inte..



7 saker ni inte visste om mig!

Jag har en vårta på min tumme och får inte bort den.. :/ EUUW!

Jag har hemligheter om mig för mina allra bästavänner och dom kommer aldrig få reda på dom heller så ingen vet allt om mig.

Kan inte lyssna på musik när den är låg, måste ha högt.

Har aldrig blivit stucken av en geting.. som tur är!

Har aldrig haft hål i tänderna men kass på att borsta dom men får aldrig de.

Vill ha långt hår så ska nog köpa hårförlängning nångång.

Först trivdes jag ju inte med min nuvarande hårfärg som ni har sett i tidigare inlägg men nu trivs jag med den, och alla tycker jag passar i den.


Kommentarer
Postat av: Azra

VARFÖR HAR DU INTE BERÄTTAT ALLT FÖR MIG VA?!?! JAG TODDE ATT DU VAR MIN BÄSTAVÄN O ATT DU TRÖDDE PÅ MIG MEN INTE DE :(((((((((

2009-07-11 @ 18:48:00
URL/Bloggadress: http://aziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0