Sorry

Dålig uppdatering men kom hem för ett tag sen. Slutade igentligen vid 1 tiden men väntade på bussen jag skulle ta och orkar inte ta en annan buss eller gå i värmen! Det är säkert 30 grader i solen och jag hade långärmat och långbent.. Usch asså men orkade inte vika upp nåt förutom lite på ärmarna+så spelade vi brännboll! Omg asså så alla typ svettades ihjäl medans alla andra kolla på och jag Sandra & Bettan satt ute mitt på plan och pratade skit sen helt plötsligt kom en av mina lärare (hatar henne!) och sa åt mig hela tiden direkt när jag satte mig för jag var kissnödig och mådde illa och blev skit förbannad på henne.

& glömde en sak, efter igår (när alla "mobbade" mig att jag var så dum) så kom alla ihåg de som hände och vissa hade spridit det vidare så blev verkligen "mobbad" idag och särskilt av Viktor (de var han som sagt till alla och sa den dära saken till mig som jag trodde på) som verkligen gillade att reta mig och sa: ska jag köpa två hästar eller? hela tiden när han såg mig och sen började han hålla på mer och ta upp annat skit och Sandra & Bettan hjälpte honom också så att jag skulle tro han ännu mer. Snälla eller hur? & dom ska framstå som mina bästavänner.

Haha, men senare idag ska jag dra och sola solarium för solariet stänger 9 så måste vara där vid 8 tiden eller så skiter jag i det.. Väljer hur jag vill göra senare, om jag orkar eller inte. Men snart ska jag käka och har inte ätit nåt idag förutom nåra pommes från Bettan och vinbär när jag kom hem. Fast är inte hungrig men mamma håller på att skrika på mig att jag ska komma ner men orkar inte äta men måste..

Kommentarer
Postat av: sanddra :)

hihi, älskar dej med gumman :-) <3

2009-08-25 @ 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0