Kom nyss hem

..efter att ha varit med Jenka en stund för mamma sa att vi skulle äta 5 men kom hem nyss och märker att mamma inte är hemma. Fan så sur jag blev asså för jag var tvungen att fråga henne en viktig sak men nu när hon inte är här så kan jag ju inte och tänker fan inte ringa henne bara för de för de är inte stressigt att ta upp det så får väl vänta.

Känner mig iallafall jävligt tjock som köpt choklad på en måndag! Och när jag väntade på bussen så gick jag till autoshopen och köpte 2 läsk också för jag orkade inte med att stå och vänta i solen och bli mobbad för jag är så blond i huvet så drog med Azra för knappast att jag går dit ensam! Men ska inte äta min choklad nu för jag mår illa så ändå tur att mamma inte var hemma för annars hade jag varit tvungen att äta mat som jag är jätte dålig på och äter aldrig med dom ens.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Förskollärare =).

2009-08-24 @ 17:19:55
URL/Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

lyssnar på musik, har nyss käkat =)

dudå?

2009-08-24 @ 17:48:08
URL/Bloggadress: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0