Jävla blogg.se!

Har uppdaterat jätte mycket med min mobil men ser nu att inget inlägg har lagts upp! Gud vad sur jag blir asså! Aja, i am back! Men sommarskola imorgon.. EUUW! Men iallafall, har varit i luleå hela helgen typ, lördag och idag.

På lördag hade minna (en av mina kusiner) en fotbollscup i luleå, de hette typ luleåspelen och jätte många var där. Men minna förlorade alla, hahah, förlåt men så fult bara. (a) Sen kolla vi på nåra andras matcher som jenkas och philips (hur han nu stavar sitt namn!) och dom var rätt så bra, speciellt philip! Yey, dom var typ bäst, eller jo dom var förfan bääst! Dom hade inte släppt in nå mål alls och hade gjort 31 stycken mål på 4 matcher! Omg asså, låter som värsta nörden men igentligen hatar jag fotboll! Men roligt att se på, eller ibland bara de beror på vilka som spelar ju. Och såg också att J.J spelade också. Han är verkligen skit snabb, haha, men han gjorde typ värsta stönet efter ha sprungit så jävla mycket så jag och asper började asgarva så såg han tydligen mig sa casper så han blrjade också skratta mitt på plan! (; Sen när matchen slutade (philips och J.Js lag asså, bbk) då prata vi med dom sen åkte vi hem och alla var skit trötta, nästan somna i bilen och de är väldigt ovanligt faktiskt!

På söndag så åkte vi till luleå igen ju och vi bara åkte karuseller och jag mådde skit illa så kunde spy när som helst men gjorde aldrig de sen åkte vi till en pizzeria nånstans i luleå (kanske utanför hette iallafall porsön) men åt inge för jag orkade inte och mådde så himla illa. Efter dom ätit så åkte vi hem till oss, så skönt att vara hemma men jag är verkligen jätte trött! Ska nog gå och lägga mig rätt så tidigt idag.

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Härligt! Ja, det är bar fint här =).

2009-08-02 @ 21:37:38
URL/Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Nathalie(:

Svar: Inget precis

2009-08-02 @ 22:01:39
URL/Bloggadress: http://nobodyislikemee.blogg.se/
Postat av: filippa

SVAR: okej :)

2009-08-02 @ 22:56:42
URL/Bloggadress: http://filippaan.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej :D

jag har jobbat ;)

2009-08-03 @ 14:23:12
URL/Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0