Hemma

Nu är jag hemma och dricker lite cola för mamma har äntligen köpt de! (: Vi gjorde de vanliga ute men var också med Danne och cappe och dom hade verkligen energi, speciellt Danne! & dom var också värsta paparazzin som var sjukt jobbigt..

Men imorgon är de ju skola så ska gå och lägga mig rätt tidigt, kanske vid 10 eller 11 för annars kommer jag inte komma upp och missar första skoldan och de får jag inte göra! Men imorgon på morgonen kommer jag kanske blogga, man får se om jag hinner men jag tror inte det blir av för jag tar så lång tid på mig. Men kommer hem vid halv 3 så bloggar då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jag mår bra, sjlv =)?

2009-08-23 @ 21:57:37
URL/Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

cola är gott:) Haft en kul helg? :)

2009-08-23 @ 23:22:47
Postat av: Malin-Hockeyfruga

cola är gott:) Haft en kul helg?

2009-08-23 @ 23:23:11
URL/Bloggadress: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0