Hemma och varmt..

Är hemma nu men kom hem för ett tag sen, vid halv fyra typ. Och nä, slutade inte då, vi slutade typ kvart över 2. Men har inte gjort så mycket idag bara skolan, stan som vanligt och hem till maria i nåra minuter men har inte ätit nåt idag (typ bantat känns de som men inte hungrig) förutom en halv cola, gav resten till ante för han ville ju så gärna ha och klaga att han var så jävla turstig så gav han den och han trodde jag hade gjort nåt med den för att jag asgarva när jag gav han colan och jag hade inte gjort nå och maria och rasse känner mig och bara skrattade till ante och sa att hon inte gjort nå med den så ville ante ha bevis på de och sa att jag skulle dricka ur den så jag gjorde de så då tog han den. Har iallafall varit med ante, maria och rasse typ hela dagen idag. What a paine asså! Hahaa! Men de har de faktiskt varit också, speciellt för mig och maria! Fick så jävla många kommentarer i skolan att vi var fjortisar m.m och ante är lite speciell, haha. (; Men han tog upp en brännäsla mot maria först och sa att han skulle ha cigg men hon hade inte men han trodde henne inte ens men sen kom han mot mig och sa att han skulle ha en till dricka och då sa jag, om du får en dricka så ska du inte vara taskig mot mig, bara mot maria då i sånnafall! (: Jag är så snäll men de var hon som sa att han skulle ta brännäslan mot mig så hämnden var ljuv! (; Så han fick en cola (han hade typ druckit 8 stycken, vadå hyper asså haha, han var typ sockerberoende så en lärare ville skicka hem han! Haha!

Oj såg att de blev ett långt inlägg, sorry babes.. <3

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; På lite dåligt humör bara..

2009-08-04 @ 18:03:26
URL/Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack det samam! :)

2009-08-04 @ 18:22:17
URL/Bloggadress: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: Nathalie(:

Svar: Det är jättebra med mig, hur är det med dig? Händer idag?

2009-08-05 @ 16:01:43
URL/Bloggadress: http://nobodyislikemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0