Allt är borta..

Vi som alltid pratade om att de skulle vara våran sommar. Vi pratade om att vi skulle åka till ******* och vara med varann hela sommarn men så blev de inte och vi lovade varann och vara med varann mer men se på det nu, vi är aldrig med varann. Jag saknar dig så himla mycket! Vi hade så jävla bra minnen och jag kommer alltid sakna dom. Jag önskar att allt hade varit annorlunda för allt hade varit bättre om du stod vid min sida och inte dom andras. Förr var de bara du & ja men jag sabbade allt. Allt är bara mitt fel.

Alla jävla minnen dyker upp i mitt huvud som när vi tjuvrökte för första gången i femman på vintern när vi gick ut med Troja, när de alltid var du jag tim och o.p som jämt hade så jävla skoj! Saknar verkligen som tiderna för vi fyra hade så jävla roligt! Snattade pantflaskor och burkar och pantade dom och köpte massa godis och läsk sen gick vi och satte oss i granen och rökte där eller så gick vi till tim. Så jävla underbara minnen! Asså jag fattar inte vad meningen med det här inlägget var för nå men tårarna bara rinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0