The voice

Vaknade för nån minut sen och fixar mig för klockan 9 då blire ju tandläkarn så man måste ju skynda sig men medans kollar jag på The voice för att Kissie är där såklart så man måste ju kolla på det. ;) Sitter bara och skrattar åt "vad han nu heter" när han ställer sina dumma frågor åt henne, fyfan asså!! Haha!

Iallafall jätte trött och längtar tills jag ska till doktorn och prata med han och kolla om han har nåt som kan hjälpa mig för förra gången jag var där så föreslog han sömnpiller men han fick inte ge ut sånna till mig för att mamma och pappa inte var där+jag är 14 år bara ju men går ändå men får nog inga starka då.

Men ska nog fortsätta skratta och fixa mig och skriver när jag åker hemifrån, puss alla söta läsare som är vakna nu då vill säga. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0