Vännerna. <3

Alla ni vänner betyder såklart men det finns nåra som betyder mer. <3

Sandrah,
Har känt dig länge och kan säga allt till dig för jag vet att det stannar hos dig för jag vet att du aldrig skulle säga nåt som jag sagt om nån annan eller mina hemligheter. Du betyder fan mest för mig och kan inte leva utan dig ! Så är det gumman. <3 Älskarej. <3

Maria,
Har inte känt dig så länge som Sandrah men jag älskar dig jätte mycket och du är den bästa humorn och flumkompisen ever typ. (: Om jag är på dåligt humör så får du mig att skratta eller det får alla mina vänner som betyder men du är såe ball bara ! Älskarej. <3

Elin,
Samma sak som Maria så har jag inte känt dig länge, men du är en underbar vän. <3 Kan säga allt till dig och du är så jäkla söt asså ! (: <3 Du betyder jätte mycket för mig och det kommer du alltid att göra. Älskarej. <3

Azra,
Jag har verkligen känt dig länge ! I 10 år har det varit du och jag och det kommer förbli ännu mera år tsm. <3 Du är så jäkla söt och snäll asså. Har jämt kul med dig. Älskarej. <3

Beckah,
Jag träffade dig på internet och har aldrig träffat dig (som är bad asså) .. s: Och vill verkligen göra det för vi hade haft skit kul tsm för det har vi ju på msn och Bv. (: Du är verkligen en underbar person som jag verkligen vill träffa irl. <3 Och du är så söt också ! <3 Kan säga vad som helst till dig och vi har känt varann riktigt länge också. Säkert i 2 eller 3 år. Du betyder jätte mycket. Älskarej. <3

Älskar er mest av allt och om jag glömt nån så skriv det då. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0