Tråkigt idag assåe.

Har så jävla tråkigt idag. Har inte gjort nånting förutom att sitta vid datorn, vara ute litegrann och tvn typ. Jag vill ut med en kompis eller nåt, men orkar inte, så trött assåe. Men vi ska iallafall snart äta och pappa har köpt en ny soffa som jag verkligen hatar !!! Den är så jävla ful och äcklig att sätta sig i och allt !! Ska fan i mig be han köpa en ny eller kasta den eller såe ta fram den gamla !!! Jag är jätte sur på pappa för jag trodde den skulle vara snygg och typ jahh, inte äcklig och sånt bara sen kommer han hem med värsta äckliga soffan ! Åhh assåe. Ibland stör jag mig såe himla mycket på pappa.

Kommentarer
Postat av: ssandra

ja sa ju att jag kunde va m. dej?

2009-05-03 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0