Skooola.. :/

Har varit på skolan idag fast skolkade i två och en halv timme på morgonen för jag råkade somna hos Maria. (: Hahha bäst jag är asså. Men sen har jag ju ingen spanska nå mera så slipper den så slutade två idag eller jag slutar två varje tisdagar nu som är skit bra! För slipper alla halvfyra dagar men har ju bara en men ändå. (: Så går till två på måndag,tisdag och fredag men vi får ju jämt gå slyta tidigare, onsdag går jag till halv två, och torsdag halv ett. (: Så bra asså! (y) Men vet inte vad jag ska göra resten av dan. Skulle igentligen vara med Bettan med det blev inte av typ för hon går i spanska som går till halvfyra ju.. Så nån annan dag får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0