Pallade inte skolan..

Orkade inte gå på skolan idag för jag har ju friluftdag och det är svin kallt ute och det blåser skit kallt också! Så stannade hemma och plus så hade jag typ fotboll och tänk att spela fotboll i 5+. o: Iallafall Casper sa att det bara var 5+ och Casper får fara till Leo´s med Jonte medan jag får stanna hemma och inte göra nånting alls..! Fan så jäkla tråkigt.. Jag vill ju följa för då har jag ju nånting att göra, men Jonte kommer nog vara jobbig mot mig som vanligt men ändå, dissar han bara. (a) (: Han kan bli dissad. Men har inte ens frågat Casper om jag får följa men ska kolla om nån annan är hemma eller skolkar så kan jag vara med den ju. (: Kanske Maria för hon visste inte ens vad hon hade så hon skolkar ju men kanske är på skolan.. Men aja, ska ringa runt lite för det är inte så många inne på msn som jag vill vara med tyyp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0