Kvälls inlägg

Kör lite kvälls inlägg idag och kommer säkert bli nåra dagar eller inge alls för jag har blivit lite less på att blogga. Men skriver när jag har lust men har lust nu för jag har inge annat att göra ändå såe.



Var hemma idag igen för idag orkade jag bara inte skolan och bara slappat. Men fan vad jag saknar Sandrah assåe ! Har inte varit m. henne på flera dagar .. Känns jävligt konstigt eftersom jag brukar nästan vara m. henne 24/7. Såe självklart sanar jag henne, nappast kan man glömma henne juh. Bara såe du vet såe saknar jag dig och jag älskarej jätte mycket och jag vet att jag alltid kan lita på dig.

Kommentarer
Postat av: sandra!

aww gumman! JAG ÄLSKAR DEJ! du & jag mot världen, ingen kan slå oss! <3

2009-05-06 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0