Kanske inge Luleå..

Jag är hemma idag för att jag mådde skit kasst på morgonen men har blivit lite bättre som tur men måste på skolan resten av veckan asså! Men imorgon har vi en sån dära friluftsdag om det heter så, har världens bästa minne just nu. Men vi har typ friluftsdag men ni fattar för vi har inga lektioner iallafall. Och jag har ingen aning om vad jag ska ha. o: Ska kolla upp det imorgon. Så det ska jag göra imorgon då sen på fredag ska jag vara typ till elva där för jag, Sandra, mamma, Casper och Annika ska till Luleå och köpa kläder eller skolavslutningskläder då. (: Så stannar ju inte så länge på skolan. Men vad Gunnel (min lärare) inte vet är att jag ska ju till Luleå men hon vet inte om det för mamma har sagt att jag ska till tandläkaren i Luleå för jag har ju där istället för i Boden så mamma sa det för att jag har ju varit borta så mycket så hon tyckte det var bäst att säga så men Casper och Sandra för ledigt. (: Så jag slipper skämmas lika mycket iallafall för ja gär ju knappt på skolan och alla undrar var jag är och sånt så det är bra att mamma sa så. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0