Hamburgare igen..

Asså fan vad jag börjar bli less på hamburgare asså.. Åt hamburgare igår sen kommer mamma och pappa hem med hamburgare idag med.. Aja hoppas vi äter nå annat än hamburgare i veckan iallafall. Men håller iallafall på att titta lite på tv och slöa litegrann. (: Typ tråkigt, det fanns ingenting efter South park så kollar på Simpsons men kollar knappt. (a) Skriver mest och så ju. Måste fan gå till skolan imorgon och gå och lägga mig lite tidigare idag.. Jobbigt asså men måste man så måste man annars sa mamma att det inte blir nå Luleå på fredag med Sandra och jag måste dit med Sandra och jag måste verkligen ha skolavslutningskläder! Tyyp kris men har hittat rätt så mycket så vet nog vad jag ska ta. Men det får ni se på skolavslutningen eller kanske om jag känner mig snäll på fredag eller lördag. (:


Kommentarer
Postat av: ssandra!

vi kan köpa likadana skolavslutningskläder! :D:D:D:D::D ahahahaha, (a) <333

2009-05-25 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0