Förlåt..

Asså förlåt för att jag knappt uppdaterat idag och igår.. Mamma och pappa blev förannad på mig igår och så tog dom min och Casper´s data..! Så sitter vid deras nu medans dom åkte på Chili chili och åt medans jag inte ska äta nåt för jag är skit sur på dom för nått dom höll på med igår. Så pratar knappt med dom eller nått. Så hämnades idag och tog lite av deras choklad! Hahhhaa.. :D Jag är så snäll och barnslig ibland asså. :'D Men har inte ätit nå idag förutom lite choklad, bra va? :D Jag börjar få en ätstörning igen som typ alla stör sig på.. Men inte mtt fel att jag inte är hungrig och då äter inte jag alls för då blir man ju för fan ännu tjockare! :o Fast man blir ju tjock av choklad men aja. (:


Så nu vet ni att jag Inte kommer uppdatera nå mera idag får annas kommer mamma och pappa få pms på mig när dom ser mig vid datorn.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0