Casper och mtv. (;

Sitter just nu och väntar tills ett program på mtv ska börja för Casper ville visa mig de och sånt så ska se det med han sen ska jag gå och lägga mig och sussa litegrann. Har också duschat som var jätte skönt för det ha rvarit jätte varmt och fuktigt ute.. Men har typ varit ed Azra hela dan och varit ute. Och imorgon är det ju morsdag så vi ska först till min moster för min kusin har fyllt år så vi ska dit och på eftermiddan ska vi till farmor och farfar och käka lite middag blire nog också dära och farmor är ju bäst på att laga maat! :D Och säkert lite tårta eller fika. (:


Ps. Har fortfarande ingen data men bloggar från mammas och pappas data för dom sover typ.. o: Och nej, vet inte när jag får tillbaks den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0