Boden Alive !

Fick just reda på från Emira´s blogg att Boden Alive ska vara den 24-28 juni. Och det är ju rätt såe tidigt för Boden Alive brukar typ vara i juli nånting (kommer inte ihåg). Men aja fan vad jag längtar dit assåe ! Bästa dagen tyyp ever med älsklingarna. <3 Hoppas det är roligare karuseller i år fast det var roliga förra året ocksåe ju men kanske lite mera tonåring / vuxen karuseller.

Men jag undrar när Luleå Kalaset är. Vet ni det eller ? För jag vill verkligen veta men det är iallafall efter Boden Alive. Men jag vill ocksåe till Piteå dansar och ler, men det vill inte mamma för hon sa att det är för långt bort + att det är massa fylla såe mamma vill inte att jag ska åka dit men till Luleå får jag iallafall åka såe jag är ändå nöjd. Men ska åka till Luleå Kalaset m. Mariia och kanske nån annan men jag och hon har iallafall bestämt det tyyp. Och Boden Alive ska jag m. Sandrah, Elin och Mariia. (: <3 LÄNGTAR MASSOR !

Kommentarer
Postat av: Beckaah

Fiiinaaasttteee bloggen Gummaann <333

Älskar dig Bvän :D<33

2009-05-07 @ 13:29:14
URL/Bloggadress: http://sweetbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0