Azra idaag. :')

Har varit med Azra hela dagen typ. Vi har haft skit roligt som alltid ju. (: Men sen började det regna och vi satt uppe på studsmattan och sen kännde jag ju nåra droppar på handen så jag ba: MITT HÅÅÅÅÅR! och Azra började as garva när jag skrek det. (: Heheh, men mitt hår är väldigt viktigt! Men vi har iallafall suttit ute hela dagen antagligen på studsmattan eller "hamocken" som mamma och Azra säger att den heter iallafall vårt favorit ställe. (: Och vi har också varit ute med Wilma och gått en liten promenad med henne men vi går gick söligt och stör mig på det som fan för hon går så jäkla söligt! Men sen gick vi in med henne nästan på dirketen för vi orkade inte med henne men vi har också mysigt med henne i "hamocken". (:

Kommentarer
Postat av: E

sv; Joo den var jätte bra :)



hahaha jaa blir jag förvånad av att du ''bara'' bryr dig om ditt hår?...öhhh nae! hahha sötis

Kramis!

2009-05-23 @ 17:48:17
URL/Bloggadress: http://eemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0