Assåe för fan ..

Såe jäkla less jag är på mamma just nu !! Hon bara gnäller och tjatar och allt och att jag ska till skolan. Men antagligen går jag ju inte om man tjatar ! Iallafall, kommer inte gåe om folk kommer tjata på mig om skolan och det skitet !! Assåe jag hatar skolan, varför måste man gåe i skolan, bara onödigt juh ! Iallafall det tycker jag, bara slöseri med tid och det tycker nog många förutom alla jävla pluggisar som verkligen älskar skolan och kan knappt vara sjuk en dag från hela året för dåe får dom panik och allt. (: Hahaha skrattar bara åt dom assåe. Hur kan man vilja vara en pluggis. Bara jobbigt och allt och mamma tycker jag ska bli en, knappast assåe !! Är juh kass i alla ämnen och allt såe hur ska jag komma upp i den nivån ? Men jag måste iallafall bli bättre i skolan det vet jag.

Kommentarer
Postat av: Azraa

asså antagligen går man ju i skolan om man vill bli nå? GOOSH chanika kommer inte du imorrn då blir jag jäävligt sur på dej

2009-05-07 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0