Det här visste ni inte..

Att om nån bråkar med mig och håller på allt mer och mer så blir jag ju såklart argare men det var inte det jag ville komma till men typ, jag blir argare och argare och liksom kokar inne i mig och har bara lust att slå den personen det hårdaste jag kan!

Är jävligt envis så kan hålla på att bråka eller tjata på nån tills jag vinner slaget eller får det jag vill! Så jaa, oftast vinner jag, iallafall när det gäller bråk! (:

Jag kan lyckats bränna mina kinder och underläppen så det flagnar just nu.

Jag och min pappa har aldrig varit så nära varann som jag är som min mamma fast jag och mamma bråkar 24/7 så trivs jag mycket bättre med henne än han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0