Det här visste ni inte..

5 saker ni inte visste om mig..

Jag har otroliga humorsvängning, först är jag jätte glad och allt, sen efter nån sekund kan jag börja skrika och bli jätte sur.

Jag blir mätt jätte snabbt och mår illa efter jag ätit litegrann!

Är jätte kärsen när det gäller kläder. Mamma blir galen på mig för hon köper kläder men använder dom aldrig hon köpt, måste alltid följa med.

& detsamma gäller maten. Alla tycker jag är jätte kräsen när det gäller mat! Alla säger att jag måste äta och sånt, men orkar inte oftast.

Sandra, en av mina absolut bästavänner och underbar, vi bråkar hela tiden. Ni hörde rätt, vi gör men, men bara småtjafs då och vi blir vänner efter bara nån sekund eller minut och kramar varann och skrattar så blir vi glada igen och kan börja tjafsa om nåt annat. Men det är också för att vi är så Jävla lika! (; <3

Kommentarer
Postat av: sanddra

haha, de är så typiskt oss!

vi småbråkar om ingenting egentligen, bara för att vi är så lika, sen skrattar vi bara och kramar om varann!

älskar dej & SAKNAR DEJ! <333

2009-07-01 @ 21:28:41
URL/Bloggadress: http://sanddragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0