Asså åhh..

Kan inte svara på kommentarerna så ni får vänta tills de går för när jag ska skicka den till den personen så står de att min databas inte bearbetas med nånting.. Fan asså, men kan ju iallafall skriva inlägg och de är ju iallafall bra.

Igår gick jag och la mig 6 för jag kunde inte somna när jag gick och la mig vid 3 eller 4 kommer inte ihåg så är skit trött och mamma har varit upp 10 gånger för att få upp mig men är uppe nu men kommer knappast gå ner förens jag blir piggare. Men när jag var vaken försökte jag logga in på blogg.se men de gick tydligen inte för dom höll på med nå för lotta kunde inte heller logga in så dom höll nog på med nåt eller så var de nå fel. Senare gav jag upp när jag fick reda på att lotta inte heller kunde logga in så gick ner, slog på tvn och gjorde en mask. Nu är min hy len! (: Fast igentligen ska den inte göra så man blir len eller kanske.. ,men den tar bort finnar eller så blir dom mindre och fungerar alltid på mig så de är ju bra. Fick tipset från Frida.

Mask mot finnar/acne:

Bakpulver - Häll i så mycket du vill ha men inte för mycket då! Men komihåg att alltid hälla bakpulvret först!
Vatten - spelar ingen roll hur mycket du tar men när du häller i vattnet i bakpulvret så ska de finnas mycket vitt (de är bakpulvret) kvar och de ska låta eller spakra eller vad de nu heter när man häller i vattnet.

Sen kan du stoppa på masken och vänta tills den torkat. Klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0