Sorry..

Hej, jag lever. Jag orkade inte blogga igår och gjorde så mycket annat så jag glömde bara bort datan. Satt bara och kolla på tv och slappade sen på kvällen ringde Azra så jag sminkade mig, platta håret osv. Sen efter två timmar kanske så smsade jag henne och sa att jag var klar så gick jag ut med henne. Men Azra var lite dum när vi tänkte gå hem för hon skulle hem så lärde hon mig "Hitler tecknet" (visste inte hur de såg ut eller var) och jag gjorde de tecknet hela tiden till massa bilar och människor och skrek: HITLER ÄR BÄST! ,och skämde ut mig och Azra och hon skämdes ihjäl. Sen frågade jag henne vad Hitler gjorde som var så himla fel och allt sånt sen sa hon nåt om att Hitler tog människornas "männsklighet". Haha fattade ingenting då så hon förklarade på ett annat sätt och efter nåra minuter så fatta jag! (:

Men idag så är det sista slappdagen, alltså imorgon börjar skitskolan! Usch asså men måste verkligen gå dit. Så sista sommarlovsdagen idag så ska nog göra som vanligt, slappa på dagen och gå ut och skämma ut mig på kvällen. That´s my life!

Kommentarer
Postat av: azra

till massa bilder?

AHAHHAHHA :)))

2009-08-23 @ 17:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0