Sommarskola

Första dagen på sommarskolan i 2 veckor.. Omg asså, kommer fan inte överleva men iallafall, jag cyklade hem till maria på morgonen sen fick jag skjuts av maria dit sen såg jag att rasse satt där men vi gick inte dit för dom bara prata och sånt skit. Sen blev de rast och rasse skulle till tandläkarn men de visste ju inte vi så vi ringde jätte många gånger på hans mobil som var av. Men efter rasten var slut satt han inne i klassrummet så gick vi ut och höll på och sånt. Men har varit med rasse och maria idag, och fanny och julia litegrann men känner knappt dom, bara pratade litegrann för dom kom till frasses när vi höll på att äta och jag tog en barnbox och åt ingenting av den! :o Tog bara tre tuggor på hamburgaren och nåra pommes så julia åt upp alla typ. (; Tror fan jag håller på att få anorexia känns de som.. Läskigt asså och sa de till rasse och han gav ett skit bra svar, ät då! ,och så började han skratta.. Herregud asså, jag är faktiskt rädd att jag har de för är ju aldrig hungrig men löser sig säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0