Sliten

Shit asså så jäkla trött jag är. Hatar skolan asså men måste gå varje dag i tre veckor annars får jag gå om! Hoppas jag klarar att inte vara hemma eller skolka för måste vara på alla lektioner och får inte komma försent.. Asså snacka stressigt och sjukt jobbigt!

Men just nu har jag tagit bort sminket och tagit acnemask så min finne blir mindre och kanske tom åker bort (hoppas ju på det iallafall!) och sitter o små tänker på massa som kommer upp i huvet samtidigt som jag kollar på tv. Hm, men ska nog snart lägga mig och sussa lite för jag måste för rutiner att gå upp tidigt så måste lägga mig vid 10 eller 11 så jag kommer upp och inte är lika trött, men sen när jag fått rutiner då är man såklart uppe länge! Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag la mig kvart över nio igår. tänkte göra de idag med, men det blev ju pannkaka av de :s.

2009-08-26 @ 21:45:18
URL/Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0