Helt slut..

Jag är så himla trött efter skolan att jag vill lägga mig och sova men de går ju inte för då kommer jag verkligen inte upp imorgon och kommer inte sova inatt heller. Men mötet gick väl bra, fick lite utskällning av rektorn för att jag "skolkade" från slöjden för att vi skulle samla in träd! Ofta jag är med och samlar träd och hugger de, fan heller att jag jobbar på skolan, nog jobbigt att vara där!

Men jag kom inte hem nyss utan tog skolbussen som vanligt folk. Eller kanske inte vanligt folk men jag gör de iallafall och nåra till.. ,eller typ halva skolan åker skolbuss. Det vanliga hände idag och alla känner till att jag är så himla dum som jag igentligen inte är utan världens smartaste för jag kom på en sak på en lektion! (: Vi hade nå frågesport tror jag.. Iallafall frågan var ganska komplicerad och i vissa frågor fick jag ont i huvet! (: Haha så bäst asså men anstränger mig ju. Men frågan var: Han träffade sin sons svärmors dotters man, vem träffade han? Och det var alltså hans son! Så jäkla smart och stolt jag kände mig när jag kom på det! Fast Melinda Evelina och Sandra kom också på det också då men ändå, SMAART! (:

Kom på att jag måste säga en viktig sak till Viktor imorgon för jag glömde säga den saken idag när jag hade chansen.. Hatar mitt minne men ska iallafall säga det så slipper han reta mig att jag är så dum att jag kom på de, då blir han ÄGD! (: Haha!

Kommentarer
Postat av: hejannw

hemma :)

2009-08-26 @ 16:53:51
URL/Bloggadress: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0