Fräsch

Har badat ett tag nu såg jag på klockan och Cappe har bankat på dörrn flera gånger.. Men är uppe ur badet nu och känner mig superfräsch! Har rakat benen (och andra privataställen), babyolja så huden blir så himla len, bodybutter och de vanliga som shampoo och spa bodyscrub. Har också fönat håret så ska snart platta håret och ligga och slappa framför tvn sen blire att sova.

Men har bestämt att imorgon ska jag sola solarium om jag får gå ensam, jag bryr mig inte, men kommer säkert nog lyckas övertala nån att följa med vid lunchen eller efter skolan (om vi slutar tidigare) men måste ta med mig smink då för ska ju åka buss hem och vill inte bli sedd utan smink! ,så ska ta med mig foundation och puder för behåller mascaran på för den är ju inte i vägen ens kom Sandra på. Men jag börjar bli riktigt trött efter långbadet så ska nog snart lägga mig och sova annars somnar jag säkert med tvn på.

Kommentarer
Postat av: G A N J A N A

svar: okej :) jo de jätte bra :)

2009-08-25 @ 00:05:04
URL/Bloggadress: http://ganjanas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Ja, får hoppas att man kommer in i det snart!

2009-08-25 @ 07:02:39
URL/Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0